Laipni lūgti mūsu veikalā: Lūdzu, Ņemiet vērā, Automašīnas Modeli Un Manufacturered Gadā, veicot Pasūtījumu!Mēs Nosūtīsim Atbilstošas Elektroniskās Droseles Kontrolieris, Lai Jūs.Paldies Ļoti Daudz!
Piezīme: Mūsu adapteris bildes ir tikai preces, reklāmas, jūs saņemsiet adapteri, kas atbilst transportlīdzekļa!
Paketē iekļauts:
1x Elektronisko droseli uzņēmējas kontrolieris
1x Akseleratora pedāli kabelis
1x Uzņēmēja kabelis
1x Manuālā
1x Mazumtirdzniecības Iepakojuma Kaste
Funkcijas:
-Palielināts, precīzāk, droseles reakcijas, vairāk jaudas, ātrāku paātrinājumu!
-Novērš droseles reakcijas aizkavēšanās;
-Auto reaģē apmēram pusi laika pie zemiem apgr. / min.;
-Paātrinājums kavēšanās trešo un ceturto pārnesumu, kas vienāda ar nulli;
-Saglabā jaudu visā pārnesuma maiņa cikls;
-Vieglāk Apdzīt visus zvejas rīkus;
- Vienkārši 5 minūšu uzstādīšana, kam nav īpaša nepieciešami instrumenti
-Uzticamu EMS (Elektromagnētiskās Savietojamības) segtu pār mājokli;
-Apstiprinājusi FCC,CE sertificēts
- 5 režīmi ar 9 līmeņu pielāgošana, 36 līmeņus visās,
-Katrs, kas plānoti atsevišķu auto marku/modeli;
-Vēl atsevišķu pielāgojumu var kontrolieris;
-Rokasgrāmatu, kā arī automātika saderīgs ar to;
-Var izmantot gan noregulē, kā arī krājumu automašīnām.
Kas ir elektroniskās droseles kontrolieris ?
elektroniskās droseles kontrolieris ir droseles reakciju kontrolieris.Tas noņem reakcijas kavēšanās par jūsu elektroniskā akseleratora pedāli.Faktiski, tas ļauj jūsu dzinējam, lai reaģētu ātrāk.Kā rezultātā, jūsu auto var paātrināt ātrāk.Jums jāmaksā daudz naudas par savu auto, bet, kad jūs nospiediet jūsu gāzes pedālis, jums justies kā jums ir piespiežot sūkli.Vai jūs kādreiz esat ievērojuši, ka vecās automašīnas būtu atbilstošākas?
Mums ir risinājums jums!!
Elektroniskās droseles kontrolieris ir 5 dažādi vadības režīmi: NE, EK, AC, SP, uz AUGŠU.kopā, ir tas, kas padara mūs atšķirīgus, nekā citi.elektroniskās droseles kontrolieris ir programmējamas pēc jūsu vēlēšanās jūsu auto
Režīma funkcija ievads:
MAIŅSTRĀVAS Režīmā (Ērti režīmā)
MAIŅSTRĀVAS Režīmā piedāvā (1 līdz 9) 9 jutības līmeņiem, tas ļauj vadītājam, lai melodija pārzinis vēlamo līmeni jutību.Izvēlēties līmeni, 9 .Maksimālais paātrinājums veiktspēju līdz pat 30% .
SP Režīmā (Sporta režīmā)
SP Režīmā piedāvā (1 līdz 9) 9 jutības līmeņiem, tas ļauj vadītājam, lai melodija pārzinis vēlamo līmeni jutību.Izvēlēties līmeni, 9 un satveriet stūres ratu saspringts vai hit 1. līmeņa maigu, vienmērīgu paātrinājumu.Maksimālā veiktspēja paātrinājums līdz 60% .
UP Mode ( Sacīkšu Režīmā )
UP Mode piedāvā (1 līdz 9) 9 jutības līmeņiem, tas ļauj vadītājam, lai melodija pārzinis vēlamo līmeni jutību.Izvēlēties līmeni, 9 un satveriet stūres ratu saspringts vai hit 1. līmeņa maigu, vienmērīgu paātrinājumu.Maksimālā veiktspēja paātrinājums līdz 95%
EK Režīmā (ekonomiskajā Režīmā)
EK režīmā piedāvā (1 līdz 9) 9 jutīguma līmeņus ir paredzēts ekonomiku, samazinot akseleratora reakcijas laiks.Arī ērts, ja jums ir uz takas un meklē mazliet vairāk jaudas kontroli, kad lien.ietaupīt degvielu 5-10% .
NE Režīmā (Normālā Režīmā)
Nes transportlīdzekli atpakaļ standarta.
KĀ TAS DARBOJAS
Ar Eittar ir jaunākā veiktspējas uzlabošanas jūsu transportlīdzeklim.Tā ir izstrādāta, lai samazinātu kavēšanos, jo savus transportlīdzekļus fly by wire pedāli mainot transportlīdzekļu jaudas līkne.
Asāku / Gludāka paātrinājums
Uzlabots paātrinājums pie slodzes situācijās, piemēram, vilkšanas vai kāpšana kalnos
Piemērots gan Automātisko un Manuālo pārnesumkārbu
Vienkārši 5 minūšu uzstādīšana, kam nav īpaša nepieciešami instrumenti
Kāpēc man vajadzētu izmantot Eittar elektroniskās droseles kontrolieris?
Jauniem transportlīdzekļiem, kas mainās katru gadu, galvenokārt tāpēc, ka notikumi elektronikas.Transportlīdzekļa sistēmas, kas tika mehāniski kontrolētiem tagad kontrolē transportlīdzekļa datoru.Viena šāda jauna sistēma, ir elektroniskās droseles kontroles, kas pazīstama kā drive-by-wire.
Drive-by-wire sistēma novērš parasto mehāniski darbināmu sistēmu, kas tika izmantota kopš automašīnām.Standarta mehāniski darbināmas akseleratora pedāli, izmanto kabeli, kas pievienots no pedāli ar droseli iestāde.Kad jūs nospiež uz leju uz pedāli, kabeļu atver droseli plate, kas ļauj gaisa iet caur motorā.Dzinēja APGR. / min ir tieši proporcionāla leņķi droseles plates.
Ar drive-by-wire, kabeļu aizstāj ar elektroniski vadāmu sistēmu, izmantojot progresīvas elektromehānisku pievadu, vietā kabelis, ar akseleratora pedāļa pozīcijas sensora ir savienota ar akseleratora pedāli.Šo sensoru,kas ir potenciometrs, nosaka nostāju, akseleratora pedālis un signāli šo informāciju, lai transportlīdzekļa ECU, savukārt, komandas droseles kontroles mehāniskiem, lai atvērtu vai aizvērtu droseles vārstu.