10pc augstas kvalitātes jaunas Kloķvārpstas Pozīcijas Sensors 39180-27000/ 39180 27000/ 3918027000 Par Hyundai Santa - FE Trajet Kia Sportage
Uzmanību, lūdzu, Lūdzu, pārliecinieties, vai izstrādājuma modelis un foto ir pareizi, pirms pasūtīšanas.Ja neesat pārliecināts, lūdzu, jūtieties brīvi sazināties ar mums, pirms jūs kārtībā, pretējā gadījumā mēs nevarēsim atmaksāt jums naudu, ja jūs veicat nepareizu pasūtījumu, paldies!
Uzstādīt :
HYUNDAI ACCENT I (X-3) 1.3
HYUNDAI ACCENT I (X-3) 1.3
HYUNDAI ACCENT I (X-3) es 1.3 12V
HYUNDAI ACCENT II (LC) 1.3
HYUNDAI ACCENT II (LC) 1.3
HYUNDAI ACCENT II (LC) 1.3
HYUNDAI ACCENT II (LC) 1.6
HYUNDAI ACCENT sedans (LC) 1.3
HYUNDAI ACCENT sedans (LC) 1.3
HYUNDAI ACCENT sedans (LC) 1.6
HYUNDAI ACCENT sedans (X-3) 1.3
HYUNDAI ACCENT sedans (X-3) 1.3
HYUNDAI ACCENT sedans (X-3) es 1.3 12V
HYUNDAI COUPE (GK) 1.6 16V
HYUNDAI COUPE (GK) 1.6 16V
HYUNDAI ELANTRA (XD) 1.6
HYUNDAI ELANTRA (XD) 1.6
HYUNDAI ELANTRA (XD) 2.0
HYUNDAI ELANTRA (XD) 2.0
HYUNDAI ELANTRA (XD)
FQA
Q: vai jūs esat rūpnīcas vai tirdzniecības uzņēmums?A: Mēs esam profesionāla tirdzniecības uzņēmums, un sadarboties ar simtiem piegādātāju Ķīna,Ķīna, Taivāna, Indija un tā tālāk.Tāpēc mums ir mūsu plašo piegādes ķēdē resursus.Q: Kādi produkti vai jūsu uzņēmums piegādes YZHID zīmolu?A: mēs galvenokārt pārdod oriģinālo degvielas inžektors, auto sensors, aizdedzes spoles, aizdedzes sveces, tukšgaitas gaisa kontroles vārsts un motora rezerves daļas.Q:vai jums nedod nekādas garantijas attiecībā uz jūsu produktu?A: Jā ,mēs esam vienu gadu garantija par mūsu produktiem.J: Kā kontrolēt kvalitāti savu produktu?A: Katra produkta ir gan 3 pārbaudīta ar dažādiem inženieris pirms piegādes.B: Sadarbība fabrika ir papildu iekārtas, kvalificēti strādnieki un stingra ražošanas procesa.C: Mūsu QC komanda pārbaudīs produktu pirms katra pārvadājuma.Q: Cik ilgi jums piegādāt zāles pēc to pasūtīt?A: Parasti ņems 1-6 dienas, lai sagatavotu visu kārtībā.Mums ir liela produktu sastāvam.Lielākā daļa no produktiem, kas var tikt nosūtīti tajā pašā dienā.
Sūtījumu :
Zīmola stāsts
Pēcpārdošanas Servisa
1.Jūsu pozitīvās atsauksmes ir tik svarīgi, lai mums, lūdzu, atstājiet 5 zvaigznes, atsauksmes, paldies.Lūdzu, neatstāj negatīvu vai neitrālu atsauksmes vai strīdu, tie nevar atrisināt jūsu problēmu, mēs darīsim visu iespējamo, lai atrisinātu jebkuru problēmu, kas īsā laikā. 2.Mēs varam piedāvāt 1 gadu garantija. 3. Par atgriešanās politiku.Visu atdevi, jo mūsu kļūdas būs saņēmusi pilnu kompensāciju.Mēs nevarēsim pieņemt atpakaļ, ja prece bojāta pircēja darbības kļūdas.Postenis ir atgriezies jaunā stāvoklī ar oriģinālo iepakojumu. 4.Ja prece ir kādas problēmas, vai pircējs ir kādas neskaidrības, lūdzu, lūdzu, sazinieties ar mums pirmo reizi.PS:, Ja jums ir nepieciešams, lai atgrieztu preces, pircējs ir atbildīgs par kravas nosūtīt preces atpakaļ.